blanco

Optimerce B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestellingen wordt bezorgt tussen 2-4 werkdagen.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Afhankelijk van de vervoerder krijg je van ons of onze transporteur een Track & Trace code zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Stuur een bericht aan optimerce@yourhelpdesk.eu met uw naam, emailadres en ordernummer en het juiste adres. Mocht het pakket nog niet verzonden zijn kunnen we dit aanpassen.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De standaard garantie voorwaarden zijn 2 jaar op de batterij en 1 jaar op de borstel

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Onze producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Optimerce optimerce@yourhelpdesk.eu .


Algemene vragen


Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Het artikel schoonhouden zodat de borstel vrij is om te draaien, de motor regelmatig stofvrij maken en tijdig het stofreservoir legen

Waar kan ik een factuur opvragen?
Neem contact op met optimerce@yourhelpdesk.eu onder vermelding van uw ordernummer, naam en adresgegevens zodat de medewerker van Optimerce dit voor u in orde kan maken.


Retourvoorwaarden


Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De wettelijke retourtijd is 14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Retourneren is mogelijk onder voorbehoud dat het product als nieuw is en in de originele verpakking zit. U mag het product uitproberen zoals u dat in een winkel ook zou doen.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
1. Verpak het product in de originele doos (zorg dat alle accessoires ook netjes verpakt zijn in de doos)

2.Schrijf NIET op de originele doos

3.Stuur het terug naar onderstaand adres via een door u gekozen vervoerder, retourneren is op eigen kosten

4.Vergeet niet uw ordernummer, naam en adresgegevens te vermelden op een los briefje in de verpakking of op de doos

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Optimerce B.V. op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.


Contact


Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:

Digitaal contact: optimerce@yourhelpdesk.eu
Handelsnaam: Optimerce B.V.
Website: https://www.optimerce.nl/nl
Adres: Grote Oheweg 3, 6081 PT, Haelen, Nederland
Kamer van Koophandel: 69795614
BTW nummer: NL858015213B01