Website banner schoonmaakdeals

Neato Robotics

Levering en garantie

LET OP! er is vertraging in de levering van de Neato D8

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Wij proberen je bestelling binnen 5 werkdagen te leveren. Op het moment hebben we te maken met een vertraging. Je ontvangt een mail met Track & Trace wanneer jouw bestelling is verzonden.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja, je ontvangt een mail van Albert Heijn over je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, je ontvangt een Track & Trace code na verzending.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd wordt de bestelling samen verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn voor de klant.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Door DPD

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem via hier contact op met de Cusotmer Care van Neato.

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelling?
Ja. Neem via hier contact op met de Customer Care van Neato voor een factuur.

Kom je er met de leverancier niet uit?
Neem dan direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
Neem hiervoor contact op met Neato Customer Care, klik hier.

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel?
Kijk voor onderhoudsinstructies op de website van Phlips voor het desbetreffende product:

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Tot 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om producten te ruilen.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

De producten moeten in dezelfde staat zijn als dat ze waren toen je het product ontving. Darnaast moet je nog in bezit zijn van een bewijs van aanschaf van het product.

Mocht je nog vragen hebben over de retourvoorwaarden, neem dan via hier contact op met de Customer Care van Neato.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag contact opnemen met Neato Customer Care, klik hier.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Graag contact opnemen met Neato Customer Care, klik hier.

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
12 maanden.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Voor informatie over de garantievoorwaarden verwijzen wij je graag door naar de website van Neato, klik hier.

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Handelsnaam: Neato Robotics
Website: https://neatorobotics.nl/
Adres: Friedrichstrasse 55a, 10117 Berlin, Allemagne
Telefoon:  +31 85 888 47 40
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.